Facebook Sayfamız

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

13 Kasım 2014 Perşembe

PostHeaderIcon Yoruldum Baba

 Yoruldum BABA ! İnsan olmaktan yoruldum!
Kadın olmaktan yoruldum!
Arkamı her döndüğümde
sırtımdan vurulmaktan yoruldum!
3-5 çapulcunun itibar yapıp
kendini adam saymasını görmekten yoruldum!
Beni temiz yetiştirdin biliyorum,vicdanını dinle hep dedin biliyorum,
ama bu dünya vicdan bilmiyor. vefası eksik duyguları vicdansız !
Ben temiz olsamda hayat kirli, üstüm başım kirlenmese de,
elime,koluma,gözüme,ayağıma pislik atıyorlar.
Kırdılar üzerime pislikleri attılar!
Yol göster bana bıktım iftiralardan!
Bıktım atılan çamurlardan!
Oysa tertemiz ruhum hala!
Ahım var bana çamur atanlara!
Ahım VAR!


0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Header image illustration by ©Soo-Hyun.