Facebook Sayfamız

Blogger tarafından desteklenmektedir.

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

30 Aralık 2014 Salı
Babama bir mektup yazdim..onun hic okuyamicagi bir mektup ne kadar teselli verir bilmiyorum.cok özledim demek yada sensiz bu dunya bos sensiz nese yasak sensiz nefes ölüm olsa hep bencillik edip onun acisini bana göster me Allahım derdim bu benim acimi ona göster demekti ben onsuzda yasiyorum ama o beni topraga koydugu an zaten oracikta ölü rdu..evet sair ne demis onsuz yasayamam dersin yasarsin onsuz öldüm dersinde ölmez sin ey hayat evet ölüm de varmış ve ey hayat ölüm gidenemi zor kalanami zor? Sahsi fikrim o bir kere gidiyor arkada kalan her gün bitiyor ..nefes almak yasamaksa ben öldüm babam nefes almiyasa hala kalbimin her atışında yasiyor....o ölmedi. ..ben öldüm kimse bilmiyor..

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi

Header image illustration by ©Soo-Hyun.